شنبه 30 شهريور 1392
ن : lafee

کنترل دیابت نوع 1 و مرحله CKD 3 با کراتینین 2.9

کنترل دیابت نوع 1 و مرحله CKD 3 با کراتینین 2.9
کنترل دیابت نوع 1 و CKD مرحله 3 با کراتینین 2.9 "دوست من کراتینین بالا 2.9 با دیابت نوع 1 و مرحله CKD 3. او هنوز هم با هیچ مشکلی های دیگر مشغول به کار است. چگونه به کنترل بیماری خود را به خوبی لطفا نشان می دهد."
جواب: با تشکر برای مشاوره خود را. همانطور که می گفت، دوست شما دیابت نوع 1 و 3 مرحله CKD با کراتینین 2.9. بیماری او می تواند به خوبی با درمان به موقع کنترل به طوری که او می تواند یک زندگی عادی زندگی می کنند. ما پیشنهاد او را استراتژی های زیر:
▪ نگه داشتن قند خون خود را در محدوده هدف با در نظر گرفتن انسولین که توسط پزشک تجویز می شوند هر روز، earing یک رژیم غذایی سالم، و تست سطح قند خون خود را به طور منظم است.
▪ کنترل فشار خون است. این امر تاثیر بسیار زیادی بر پیشرفت این بیماری است. داروهای فشار خون مانند مهارکننده های ACE. از دست دادن وزن. غذا خوردن کمتر سدیم و اجتناب از توتون و تنباکو و الکل.
▪ کاهش کراتینین بالا 2.9 به طور طبیعی با گیاهان از جمله سوزش گزنه دانه، دارچین، جینسنگ، مریم گلی، و غیره برای فهرست گیاه مفصل، لطفا ایمیل ما در kidney-support@hotmail.com.
▪ درمان همه جانبه برای جلوگیری از پیشرفت دیابت نوع 1 و مرحله CKD 3 با کراتینین 2.9 و بازگرداندن عملکرد کلیه به طور کلی. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و درمان سلول های بنیادی هستند توصیه می شود برای کمک به معکوس صدمه به کلیه ها خود را. هر دو راه حل درمان های طبیعی و بدون عوارض است. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا اینجا را کلیک کنید.
به منظور دریافت درمان رضایت بخش از دیابت نوع 1 و مرحله CKD 3 با کراتینین 2.9، درمان زود هنگام، کلیدی است. بنابراین، لطفا دوستان خود را در مورد پیشنهادات بالا برای مرجع خود بگویید. اگر شما هنوز هم هر گونه شک، احساس رایگان به ما اطلاع دهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کنترل دیابت نوع , و مرحله CKD 3,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.